Portfólio
Pozrite si zopár výtvorov z našej digitálnej dielne. Pri našej tvorbe dbáme na grafické spracovanie, celkovú funkčnosť, ale hlavne na spokojnosť klienta a pozitívnu odozvu jeho zákazníkov.
Case studies
Ako sme tínedžerov zaujali na Snapchate rapujúcou babkou
TELEKOM
S Telekomom sme spúšťali social media pre ich produkt EASY. EASY je predplatená sim karta, jej hlavná cieľovka sú deti a tínedžeri. Táto skupina však už na internete videla všetko a tak je veľmi ťažkéju prekvapiť či zaujať. Preto sme priniesli koncept, ktorý mieša popkultúrne odkazy s virálmi a meme – Snapíky starej matere.
Už samotný názov odkazuje na Rytmusove videjká „Rapíky starej matere“. Vo videách babička rapuje texty, ktoré parodujú populárne rapové songy – a dáva prísne punchliny o tom, ako pečie, varí, či nakupuje.
Výsledky kampane boli už po prvých dňoch veľmi pozitívne:
„s Ponyhousom sme spúšťali komunikáciu na social media pre značku EASY. Agentúra nás presvedčila, aby sme zvolili odvážnejšiu cestu. Ukázalo sa, že sme spravili dobre – kampaň dosiahla veľmi dobré výsledky. Špeciálne nás potešilo, že sme od fanúšikov dostali takmer výlučne pozitívne reakcie, a to je v telco segmente veľmi vzácna situácia.“
Ako sme päťnásobne zvýšili návštevnosť blogu
ASOCIÁCIA VÝROBCOV NEALKO NÁPOJOV A MINERÁLNYCH VÔD
AVNM spustilo projekt vsetkosmierou.sk koncom roka 2015. Úlohou projektu bolo znižovať strach z nealko nápojov – okolo cukru, náhradných sladidiel a izoglukózy sa totiž často šíri panika. Projekt sme prebrali na jeseň 2016. Upravili sme stratégiu a v článkoch sme sa sústredili na búranie mýtov a hoaxov.
Pri každom tvrdení sme vždy citovali peer-reviewed štúdie či lekárov, celkový tón komunikácie však zostal ľudský a pútavý. Našli sme citlivý balans medzi informatívnosťou a čitateľnosťou.
Kampaň bežala s menšími prestávkami až do roku 2019. Už po prvom polroku sme zaznamenali výrazné zlepšenie:
„Hľadali sme niekoho, kto sa nezľakne náročnej a v podstate nudnej téme, chopí sa jej sviežo a s citom. V Ponyhouse sme našli partnera, ktorý prekonal naše očakávanie nielen svojim profesionálnym prístupom, ale najmä spôsobom, akým sa zžil s témou. Pomohol nám tak vytvoriť stabilné publikum a zvýšiť priemernú návštevnosť webu až päťnásobne.“